Veel gestelde vragen.

– Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt bij ons uitsluitend via de webshop uw bestelling plaatsen. Op die manier hebben wij altijd al uw gegevens paraat en kunnen we uw order snel afhandelen. Zo wordt voorkomen dat er onduidelijkheid is omtrent uw bestelling. Telefonisch bestellen is mede daarom helaas niet mogelijk.

– Ik heb geen bevestigings e-mail van mijn bestelling ontvangen, hoe kan dat?
Indien u geen bevestigings e-mail na het plaatsen van uw bestelling heeft ontvangen, kan het volgende zijn mis gegaan;
* De bevestigings e-mail is in uw spam-map terecht gekomen.
* U hebt bij het invoeren van uw klantgegevens een tikfout gemaakt in uw e-mailadres.
Neem in ieder geval even contact op met ons.

– Hoe lang is de levertijd?
De levertijd is gemiddeld 1 tot 10 werkdagen. Dit hangt af van de voorraad en de wijze van betalen. De artikelen die u besteld heeft worden het snelst geleverd door te betalen met iDeal.

-Wat valt onder de garantie?
Onder garantie bij horloges vallen alleen defecten aan het uurwerk. Glas, band en kronen zijn uitgesloten van garantie. De garantie vervalt wanneer het horloge zelf is open gemaakt. Op de waterdichtheid van een horloge geven wij geen garantie. Wij zijn niet verantwoordelijk voor beschadigingen aan horloges of gebroken glas, die zijn veroorzaakt door de standaard verzending.

-Wat moet ik doen als ik een product wil ruilen?
Een nieuw en ongedragen product mag altijd binnen 14 dagen geruild worden. Stuur altijd eerst een email naar ons met uw volledige naam en factuurnummer! Vermeld hierin ook welk ander product u wilt bestellen. Wanneer wij het artikel dat u wilt ruilen ontvangen hebben, versturen wij het nieuwe artikel. Wanneer wij het vermoeden hebben dat het product gedragen of gebruikt is kunnen wij de aanvraag alsnog weigeren. Is een artikel beschadigd door onverantwoord gebruik of verzending dan wordt de ruil geweigerd.

-Wat moet ik doen als ik nog vragen heb?
Het beste kunt u ons een email sturen naar info@animaretrendstyle.nl. Wij reageren altijd snel op emails, en uiterlijk binnen 12 uur. Telefonisch contact opnemen kan ook, maar helaas lukt het ons niet altijd de telefoon direct te beantwoorden. Een email heeft wat ons betreft dan ook de voorkeur.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *